Waarom je gehecht zou moeten zijn

Ik zit al zo lang in de mode-industrie. Ik weet dat kleding die erg praktisch lijkt, vaak niet de moeite waard is om te dragen. De kleding die een paar jaar geleden in de mode was, is nu nog lang niet in de mode. Zo is het ook met duurzame mode. Hoewel zoiets als hardloopschoenen of sportschoenen het hele jaar door gedragen kan worden, als je een fashionstatement maakt met kleding, draag je ze altijd en niet een jaar of zelfs vijf jaar later.

Ik denk dat het eerlijk is om te zeggen dat we ons nu meer bewust zijn van en slimmer zijn in de manier waarop we kleding kopen. Toch blijft het verrassend om met kerst of verjaardag een doos te krijgen van een oude vriend of kennis vol oude kleren die we amper hebben gedragen. Vaak gaan deze kleren na het verstrijken van het jaar weer de prullenbak in, ook al zijn ze misschien nog perfect bruikbaar.

Er is nog steeds veel waarde en plezier te halen uit het kopen van tweedehands kleding. Er is iets wonderbaarlijks aan het krijgen van een koopje. Soms betekent het tweedehands gedeelte van de transactie dat de transactie succesvol is geweest, en hebben de tweedehands kledingstukken hun nut overleefd.

Je hebt misschien minder kans om te zoeken naar en rond te graven in bakken en kasten dan je zou willen. Dat is jammer, want in sommige afgedankte kledingbakken zitten veel schatten. Als je bereid bent te graven, kun je een aantal prachtige items vinden.

Gebruikte kleding kan bijna net zo onderscheidend zijn als de gebruikte delen van tevreden mensen. Hun voortdurende gebruik vertelt een verhaal in de gedragen kleding, en hun voortzetting vertelt het verhaal van hun bruikbaarheid.

Een van de redenen waarom mensen gehecht raken aan één paar schoenen is omdat het een vertrouwd paar is. Het adagium is van toepassing op veel andere situaties. Als een paar vrienden hun meningsverschillen laten varen om te trouwen, of als een huishoudster het tot haar taak maakt om te genieten van het huis dat ze tien jaar heeft bewoond, gaat ze dan verhuizen? Waarschijnlijk niet, want het huis is nog steeds bewoond en de nieuwe bewoners zijn misschien niet op de hoogte van haar woonsituatie.

Adviezen zijn overal en vormen een verbinding tussen gebeurtenissen. Niemand kan zich herinneren waar de pizza was toen hij werd geserveerd. Het is niet waarschijnlijk dat op het servies het nummer 2 stond toen het naar het huis van twee vrienden werd gebracht. Niemand kan zich perfect herinneren wat er tijdens hun etentje is gebeurd, maar het merk servies maakt het gemakkelijk om elke gast te identificeren en dat serviesgoed bestand is tegen elke hoeveelheid wassen en schoonmaken.

Keukenkasten zijn vaak versierd. Wanneer er een evenement wordt gepland, worden de details zorgvuldig geregeld en worden de betalingen gedaan. Al deze informatie wordt zorgvuldig doorgestuurd naar de gasten. Niemand herkent elkaar, tenzij ze weten wie elkaar is.

Het getrainde personeel maakt van elk feest een succes en is het daarom niet mogelijk om voor hun speciale feest TCaterware te hebben? Ze kunnen zelfs worden geïdentificeerd door het merk servies, waardoor het gemakkelijk is om door de beschikbare ontwerpen te bladeren. De topmerken weten dat deze details veel meer betekenen dan het logo, dus richten ze zich op degenen met de meest positieve ontvangst.

Zoals u kunt zien, is servies meer dan alleen een detail; het is een essentieel onderdeel van de voorbereidingen voor het verwelkomen van de gasten, en het kan zelfs figuurlijk verweven zijn met het weefsel van de gelegenheid.

Leave a Reply